KELUARGAKU -

SULAIMAN MOHD DOM, RODHIAH JAAFAR, NORHIDAYU, NORAINI, NASRULLAH DAN MUHAMMAD FIRDAUS2

Jumaat, 10 Ogos 2012

Ingin aku lupakan....

Ingin aku melupakan semuanya tentang dirimu...namun bayangmu selalu ada dalam setiap langkahku....namamu teralir dalam setiap aliran darahku, dirimu terpelihara dalam setiap degupan jantungku, dalam setiap denyutan nadiku, dalam setiap kerdipan mataku, dalam setiap helaan nafasku..dalam jaga dalam lelapku.. dalam setiap saat yang berdetik..dalam siangku dalam malamku...dalam suka dalam duka...dan aku tahu aku tak mampu melupakanmu..sehingga aku kehilangan semua fungsi hidupku..aku akui betapa pentingnya kau di sisi...kau yang aku sayang kau yang aku rindu..sehingga akhir hayatku...mama sayang awak....selamanya di hati walaupun akan terpisah jauh.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan