KELUARGAKU -

SULAIMAN MOHD DOM, RODHIAH JAAFAR, NORHIDAYU, NORAINI, NASRULLAH DAN MUHAMMAD FIRDAUS2

Jumaat, 17 Ogos 2012

Aku menyayangimu

Lelaki ini...
pada pandangan mata ku ...biasa-biasa saja
namun selalu menghadirkan gemuruh di dada
kau bukan penulis tapi di setiap katamu
mengurat manis di dinding hatiku
bukan juga pelukis, namun kanvas di jiwaku
berisi penuh gambaranmu

Aku menyayangimu
bukan kerana apa yang awak ada
sungguh bukan itu tapi lebih kerana awak
dapat menghadirkan rindu dalam dadaku
saya sayang awak

awak tahu
kata2 ajaibmu selalu menciptakan rindu
aku tahu, kau juga menyayangiku
lebih daripada ucapanmu

Dari tatapan mata
hati kita berbicara cinta
walau detak jantungku tersembunyi
iramanya telah kau miliki dan
aku tahu ..kau juga tahu

Awak menghidupkan aku yang mati rasa
aku tergetar saat melihatmu
kau adalah degup jantungku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan