KELUARGAKU -

SULAIMAN MOHD DOM, RODHIAH JAAFAR, NORHIDAYU, NORAINI, NASRULLAH DAN MUHAMMAD FIRDAUS2

Khamis, 12 Julai 2012

DALAM HATI

Saya ada sebilah PISAU... PISAU tu saya guna untuk memotong... pernah jugak terluka kerana PISAU tu... Tapi tak kisah,tak sakit pun :) PISAU tu dah lama saya guna... Sekarang PISAU tu dah berkarat... saya tak buang...? saya tak buang sebab sayang nak buang :( Macam AWAK jugak !!! saya ada AWAK,saya sayang AWAK dan selalu nak bersama AWAK... KAdang-kadang terluka jugak sebab awak... Tapi tak apa, saya masih sayang awak.. Satu je yang tak sama... AWAK tak berkarat, so, tak ada sebab saya nak buang AWAK.. Jadi,saya nak simpan AWAK sama dengan PISAU tadi... Tapi...PISAU saya simpan dalam laci... AWAK ??? saya simpan DALAM HATI SAYA ♥ ♥ ♥ !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan